ماسک شیر و گلاب بزن

برای تهیه این ماسک ۲ قاشق غذاخوری شیر ۲ قاشق غذاخوری گلاب و دو قاشق چای خوری عسل را با یکدیگر مخلوط کنید و پس از گذشت ۲۰ دقیقه می توانید صورت خود را با آب ولرم به آرامی شستشو دهید این ماسک برای رفع جای جوش و لک موثر است.
دو قاشق غذاخوری ژل آلوورا ۲ قاشق غذاخوری گلاب و ۲ قاشق غذاخوری شیر را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی به دست بیاید می‌توانید پوست خود را به مدت ۱۰ دقیقه به آرامی ماساژ دهید و پس از ۱۰ دقیقه دیگر آن را به آرامی بشویید این ماسک مغذی پوست و درخشان کننده است.
یک عدد سفیده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری شیر یک قاشق غذاخوری گلاب و یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا یک دست شود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پس از زدن ماسک می توانید آن را به آرامی با آب ولرم بشویید این ماسک باعث پاکسازی کامل پوست میشود.
برای تهیه این ماسک ۳ قاشق غذاخوری شیر ۲ قاشق غذاخوری گلاب و یک دوم قاشق آبلیموی تازه را با هم مخلوط کنید و با پنبه به صورت خود بزنید پس از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب بشویید این ماسک ضد لک قوی و روشن کننده فوری پوست است.
شیر را آهسته روی تمام پوست خود بمالید از یک تکه پنبه تمیز یا لیف استفاده کنید و به آهستگی شیر را با حرکات آرام دورانی روی صورت خود بمالید از دیدن مقدار آلودگی که به وسیله پنبه پاک میکنید شگفت زده خواهید شد این کار را هر روز انجام دهید تا صورتی نرم و بدون چربی داشته باشید.
نشاسته یک قاشق مرباخوری شیر ۲ قاشق مرباخوری ابتدا نشاسته را در مقداری آب سرد حل کنید سپس به نشاسته حل شده شیر را اضافه کنید و بعد از مخلوط کردن شیر و نشاسته این ماسک را بر روی پوست تمیز صورت خود به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید بهتر است که در هنگام استفاده از این ماسک یک لیوان شیر و نشاسته نیز میل کنید.

مطالبت مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *